خرید کریو VPN چطور ارتباط امنی را پیاده می کند؟

Posted by:soroush Posted on:ژانویه 18,2017

چگونگی عملکرد کریو VPN خرید شده

secure-vpn

یک شبکه خصوصی مجازی یا VPN یک شبکه خصوصی را درون یک شبکه عمومی مانند اینترنت گسترش می دهد. خرید VPN کاربران را قادر به ارسال و دریافت داده ها شبکه های اشتراکی یا عمومی می کند درست مانند اینکه دستگاه های آنها به صورت مستقیم به شبکه خصوصی متصل شده است و از عملکرد، امنیت و سایت های مدیریت شبکه خصوصی سود می برند. خرید VPN توسط ایجاد یک اتصال نقطه به نقطه از طریق استفاده از اتصالات اختصاص داده شده، پروتکل های تونلینگ مجازی یا رمزگذاری ترافیک ایجاد می شود.

گستردگی کریو VPN شبیه به شبکه های گسترده محلی (WAN) است. از دیدگاه کاربر، منابع شبکه گسترده به همان شکل منابع در دسترس درون شبکه خصوصی قابل دسترس شده است. VPN های سنتی توسط توپولوژی نقطه به نقطه توصیف شده اند و آنها تمایلی به پشتیبانی یا اتصال دامنه های های برادکست ندارند. بنابراین، ارتباطات، نرم افزار و شبکه که مبتنی بر لایه 2 OSI و بسته های براکست مانند  Net BIOS استفاده شده در شبکه ویندوز، ممکن است به طور کامل دقیقا همانطور که روی شبکه محلی کار می کردند پشتیبانی نشده باشد یا کار نکند. انواع VPN، مانند (Virtual Private LAN Service (VPLS، پروتکل های تونلینگ لایه 2 برای غلبه بر این محدودیت طراحی شده است.

خرید کریو VPN ها به کارمندان اجازه می دهند تا در طول سفر و زمانیکه خارج از دفتر هستند به صورت امنی به اینترانت شرکت دسترسی یابند. به همین شکل، VPN ها به صورت امنی دفاتری از سازمان ها که به لحاظ جغرافیایی جدا هستند را با ایجاد یک شبکه منسجم به هم متصل می کند. همچنین فن آوری VPN توسط کاربران فردی اینترنت برای ایمن سازی ارتباطات وایرلس، دور زدن محدودیت های جغرافیایی، سانسورها و اتصال به سرورهای پروکسی به هدف حفاظت از هویت شخصی و محل سکونت است. همچین استفاده از VPN موبایل انتقال داده با تلفن همراه را امنیت می بخشد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online


soroush

No description.Please update your profile.