برای پنهان IP خرید VPN بهتر است یا پروکسی؟

Posted by:soroush Posted on:سپتامبر 17,2016

خرید VPN و Proxy هر دو برای هدف منحصر به فرد ارائه ناشناسی و امنیت آنلاین صورت می گیرد. در این پست، به مزایا و معایب هر یک نگاهی می اندازیم.

مقایسه خرید VPN در مقابل پروکسی

VPN VS PROXY

توجه به این نکته مهم است که در حالیکه هر دو اجازه دسترسی به وب سایتهایی را که مسدود شده اند را می دهند، آنها تفاوت های زیادی در روش های ایجاد دسترسی کاربران به اینترنت دارند. در حالیکه سرورهای پروکسی به عنوان کامپیوتر واسطه برقراری ارتباط از طرف کامپیوترهایی که درخواست ایجاد می کنند عمل می کند، خرید VPN می تواند برای پنهان کردن IP استفاده بشود و همه ترافیک شما را که از آن استفاده می کنید را رمزگذاری کند.

مزایا و معایب سرورهای پروکسی

مزایا

  1. هنگامیکه شما قادر به گوش کردن به موزیک، باز کردن وب سایت یا دسترسی به یک فایل روی اینترنت نباشید، یک پروکسی به شما در انجام این کار کمک می کند بدون اینکه طرف مقابل متوجه بشود که آدرس IP اصلی شما چیست. شما تنها نیاز به پیدا کردن یک سرور وب پروکسی دارید و وارد سایت شوید و چیزی را که می خواهید تماشا کنید. گیرنده در خواست آن را به عنوان درخواستی از سرور پروکسی می بیند و نه از آدرس IP واقعی شما.
  2. پروکسی در باز کردن محدودیت های موقعیت های جغرافیایی به کار می رود. پروکسی ها به شما اجازه دسترسی به سایت های مسدود شده یا چک کردن نسخه های محلی از سایت ها را می دهند.

معایب

  1. این سرویس ممکن است در معرض تبلیغات پی در پی باشد.
  2. هر اطلاعاتی که شما با استفاده از این رسانه ارسال می کنید ممکن است قطع شوند، زیرا در اینجا به سختی رمرگذاری برای حفاظت داده ها در طول انتقال معمولی وجود دارد.
  3. پروکسی به عنوان مصرف کننده بالای پهنای باند شناخته شده است.
  4. بیشتر سرورهای پروکسی مستعد نفوذ اسپم ها هستند.

مزایا و معایب خرید VPN و اتصال آن

مزایا

  1. یک شبکه خصوصی مجازی امنیت بالایی را با توجه به این حقیقت ارائه می دهد که می تواند برای پنهان کردن یک IP استفاده شود. این باعث می شود برای انتقال داده های خصوصی بسیار مناسب باشد.
  2. یک VPN می تواند تمام کارهایی را انجام دهد که یک پروکسی انجام می دهد و علاوه بر آن گزینه اضافی امنیت فوق العاده و قابلیت سفارشی سازی فردی را نیز فراهم کرده است.
  3. VPN ها می توانند هم در کامیپوترها و هم در دستگاه های دستی استفاده شوند.
  4. این نرم افزار به آسانی قابل فهم است و به شما اجازه می دهد تنها باید کلیک به اینترنت متصل شوید.
  5. VPN همچنین می تواند برای تغییر IP استفاده شود به این منظور که دسترسی به سرویس های مسدود شده را برقرار کند.

معایب

  1. این آسان نیست که قابلیت دسترسی آن را کنترل کنید؛ این شبکه ها در معرض قطع مداوم هستند. با این حال، بیشتر افراد خرید VPN را پیشنهاد می کنند زیرا برای آنها حریم خصوصی را به ارمغان می آورد.
  2. یک کاربر ممکن است بنظر مشکل بیاید که از میان ارائه دهندگان مختلف VPN سرویسی را انتخاب کند، بنابراین یک ایده خوب این است که به یک ارائه دهنده VPN خوب بچسبد. در سایت parsvpn.online می توانید اطلاعات مفیدی را در رابطه با خرید VPN و خرید کریو بیابید.

با این حال، این به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مشکل کوچک است زیرا استانداردهای صنعت اکنون نیاز به ارائه دهندگانی دارند که به طور کلی استانداردهای پذیرفته شده را اتخاذ کرده باشند. هر دو گزینه ها به شما کنترل کامل روی فعالیت های مرورکردن روی وب را می دهند، همچنین فرصت باز کردن منابع سودمند که شما می توانید برای افزایش تجربه مرور کردن آنلاین خود از آن استفاده کنید. با وجود مزایای و معایب هر کدام، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از خرید VPN برای دسترسی به سایت ها و اطلاعاتی استفاده کنند که ممکن است برای موفقیت کسب و کار یا رشد شخصی اساسی باشد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online


soroush

No description.Please update your profile.