استفاده از VPN بهترین ابزار حفاظت از داده

Posted by:soroush Posted on:سپتامبر 17,2016

برای تامین امنیت داده ها و اطلاعات، رمزگذاری VPN استفاده می شود. همانطور که شما ممکن است آگاه باشید که داده ها در طول انتقال توسط اینترنت مستعد مواجه شدن با حملات هستند، بنابراین این کاملا ضروری است که فرآیند احراز هویت کاربر و همچنین رمزگذاری داده ها را استفاده کنند بنابراین از سرقت داده ها توسط هکرها و اسپم ها امن باقی می مانند.

با خرید VPN از رمزگذاری آن بهره مند شوید

vpn-encryption

با توجه به موارد بسیار زیاد سرقت داده ها، هک کردن یا اسپم ها ، این در حال ضروری شدن برای کاربران آنلاین است که از ابزراهایی برای حفاظت آنلاین آنها استفاده کنند. اگرچه اینترنت برای هکرها و اسپم ها تبدیل به زمین های حاضلخیزی شده است، منابع آن به لحاظ تعداد بسیار بیشتر از آسیب ها و تهدیدات هکر ها و غیره است. در واقع، زندگی کنونی ما بوسیله اینترنت تعریف شده است به صورتیکه در حال تبدیل شده به بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما می باشد. چه شما از ATM استفاده کنید یا از کارتهای اعتباری تا هزینه خرید آنلاین خود را پرداخت کتید و یا هر چیز دیگر، همه این کارها توسط اینترنت استفاده می شوند.

اگر شما اغلب به صورت آنلاین خرید می کنید، این ضروری است که باید یک حفاظت آنلاین جدی داشته باشد. ابزارهای مختلفی در بازار در دسترس اند مانند نرم افزارهای آنتی ویروس، سرورهای پروکسی و فایروال های نصب روی بر کامپیوتر اما مشکل آنها این است که تنها حفاظت محدودی را ارائه می دهند. آنها تجهیز شده اند تا از داده ها یا اطلاعات کنونی شما درون سیستم تان حفاظت کنند و نه هنگامیکه به یک فضای مجازی می روند. این ابزار نمی توانند از داده های شما در مقابل هکرها یا جاسوسان در طول انتقال در اینترنت محافظت کنند. در اینجاست که شما نیاز به ابزاری دارید که حفاظت آنلاین دقیقی داشته باشد در نتیجه داده ها و اطلاعات شما دور از دسترس هر گونه هکر یا اسپم یا غیره باقی می ماند. صحبت از حفاظت آنلاین می باشد، در اینجا هیچ ابزاری بهتر از رمزگذاری VPN وجود ندارد که تضمین کند اطلاعات و حریم خصوصی شما از هکر ها و جاسوسان محافظت شده باقی می ماند.

رمزگذاری VPN به طور خلاصه

رمزگذاری VPN برای انتقال داده ها از طریق اینترنت ضروری است. در صورت عدم وجود رمزگذاری، داده ها با یک فرمت قابل خواندن  ارسال می شود که می تواند توسط هکر ها و جاسوسان نیز باز می شود. به منظور حفاظت از داده ها، آنها را توسط سیستم رمزنگاری به صورت متن رمز شده درمی آورند. علاوه بر این، کاربران نیاز به کلید رمزگذاری درست دارند.

رمزگذاری VPNانتقال امن داده ها

در ابتدا، با خرید VPN متوجه خواهید شد که سرویس VPN یک شبکه خصوصی امن است که روی زیر ساخت های عمومی مانند اینترنت قرار میگیرد. و سپس سیستم شما به سرور از راه دور از طریق یک تونل رمزگذاری شده متصل شده است. برای حفاظت از اطلاعات، ابتدا رمزگذاری است و بعد از آن ارسال از طریق که در انتهای دیگر تونل دریافت می شود. هر دو انتهای تونل با استفاده از پروتکل های تونلینگ متفاوت مانند PPTP, L2TP, IPSec رمزگذاری شده است. هیچ داده رمزگذاری نشده ای اجازه ورود به تونل را ندارد. این بخاطر رمزگذاری و تونل است که خرید VPN در ارائه حفاظت آنلاین بسیار موثر است.

در اشتراک به یک رمزگذاری VPN، شما نیاز به یک آدرس IP تولید شده از یک سرور از راه دور واقع شده در یک کشور دیگر دارید. در گشت و گذار با آدرس IP تولید شده، هکرها و وب سایت هایی که از آنها بازدید کرده اید قادر نخواهند بود داده های واقعی را از سابقه مرور شما جمع آوری کنند، در نتیجه آدرس IP واقعی شما پنهان خواهد شد. برای همه اهداف آنلاین، شما ناشناس هستید به طوریکه هیچ کس هویت واقعی شما را نمی داند. این ویژگی شگفت انگیز VPN داده ها و همچنین حریم خصوصی شما را حفاظت می کند. در حقیقت، هکرها هرگز نخواهند دانست که شما چه کسی هستید. به منظور بهره بردن از این ویژگی می توانید با خرید VPN از parsvpn.online از امنیت داده های خود اطمینان حاصل کنید. همچنین با خرید کریو امکان کنترل بیشتر بر روی فعالیت کارکنان در شرکت و در نتیجه امنیت بیشتر را کسب خواهید کرد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online


soroush

No description.Please update your profile.